Центром якості, професійної адаптації та консалтингу ЛугНАУ було проведено семінар в онлайн форматі для здобувачів вищої освіти, на якому учасники обговорили питання пов’язані із статтю і гендером. На початку була роз’яснена різниця між цими термінами та їх ознаки. Учасники розібрали типові міфи та гендерні стереотипи. Кожен з присутніх розказав про власний приклад типових ситуацій, які зустрічав у буденному житті. Окрему увагу було приділено гендерним ролям, які культивуються у побуті.
Під час підбивання підсумків учасники пояснили, що певну інформацію вони почули вперше. До приладу, досить поширеним спосом тиражування гендерних стереотипів у масмедійному просторі — це реклама. Для привернення уваги аудиторії бренди часто використовують стереотипні зображення чоловіків та жінок. Проте у багатьох країнах світу з такою рекламою вже боряться на законодавчому рівні — шляхом заборони. Так, наприклад, у 2019 році у Британії вперше заборонили рекламу через гендерні стереотипи в ній. Йдеться про рекламні відеоролики американської компанії Mondelez та німецького автовиробника Volkswagen. Глядачі збурилися через те, як розподіляють у цій рекламі соціальні чоловіків та жінок. У одній рекламі жінці відведена пасивна роль матері з візочком, у той час як чоловіки займаються спортом та підкорюють космос. У іншому ролику чоловіків представляють як поганих батьків, які не спроможні доглянути за немовлятами.
Університет приділяє належну увагу питанню впровадження теоретичних знань з актуальних тем для працівників та здобувачів освіти.