Студентські можливості в ЛНАУ

1) Розвиток додаткових компетенцій здобувачів освіти (soft skills, самоосвіти, самоаналізу, тайм-менеджменту, лідерського потенціалу, правових, громадянських, партисипативних, економічних, екологічних та комунікативних компетенцій)

  • Гайд: Студентські можливості у ЛНАУ
  • Школа лідерства
    Створімо успішну, амбітну, потужну Лідерську історію ЛНАУ разом!Увага студенти! В університеті з вересня розпочалися заняття в Школі лідерства. Якщо раптом у когось ще виникає питання: «Школа лідерства: про що це?» Пояснимо, тут набувають навички ХХІ ст, які будуть корисними не лише для професійного зростання, а є просто необхідними в житті кожної сучасної людини. Успішна комунікація, злагоджена командна робота, ефективний тайм-менеджмент, мистецтво самоосвіти – хіба не є головними чинниками професійного та особистісного успіху?

    Модератором школи є енергійна Світлана Володимирівна Цвяткова. Перше заняття пройшло, команда майбутніх лідерів сформована, але у вас є ще шанс приєднатися до авангарду. Створімо успішну, амбітну, потужну Лідерську історію ЛНАУ разом! Долучаймося!

    За детальною інформацією звертаймося до Центру патріотичного та культурно-естетичного розвитку студентів  або до Студентської ради університету.

    ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ ЛІДЕРСТВА

    1) Презентація Школи лідерства
    2) Презентація Школи лідерства – Лідер та лідерство, молодіжне лідерство, філософія лідерства
    3) Презентація Школи лідерства – Лідерство і комунікації

  • Школа медіації
     

    Увага! В університеті розпочав функціонування Центр Медіації.

    Ти й досі не знаєш, що це за Центр? Центр Медіації ЛНАУ – це команда підготовлених студентів-медіаторів, які допомагають та заохочують до розв'язання усіх видів конфліктів, що виникають в університеті, мирним шляхом, використовуючи у роботі відновні практики: медіацію, коло тощо – і працюють над формуванням безпечної атмосфери в нашому університеті. Що він пропонує? Дружню атмосферу, гарний настрій, різноманітні івенти та цікаві презентації, а головне – корисні тренінги та навички!

    Уже відбулася перша сесія дводенного тренінгу, організованого координатором Сергієм Сергієнком. Програма цього тренінгу передбачає знайомство студентів з основними принципами сучасної конфліктології, які орієнтовані на співробітництво і мирне регулювання конфліктів; навчання конструктивним стратегіям поведінки; навчання медіації; підготовку групи студентів для виконання посередницьких функцій у процесі вирішення конфліктів; розробку плану організації системи студентського посередництва в університеті. Усі учасники тренінгу отримають сертифікати!

    І ще, цього року Центр шукає нового координатора! Їм можеш стати ти! Приєднуйся! Пам’ятай прогресивні зміни починаються з тебе!

    Зацікавився? За детальною інформацію звертайся до Студентської ради університету.

    ПОЛОЖЕННЯ Про Центр медіації ЛНАУ
    Презентація на відкриття
    Презентація “Конфлікти”
    Презентація “Ефективні комунікації”
    Презентація “Основи медіації”
    Відео Університетські центри медіації 

     

  • Дебатний клуб
  • Дискусійний відкритий мікрофон «Зворотній зв’язок»

    З метою забезпечення розгляду звернень здобувачів вищої освіти і реалізації принципів студентоцентрованого навчання, за допомогою студентського самоврядування періодично проходить Дискусійний відкритий мікрофон «Зворотній зв’язок» де відбувається широке публічне обговорення актуальних, проблемних питань серед учасників освітнього процесу. Адміністрація закладу вищої освіти та керівники структурних підрозділів, надають відповіді на ряд питань, які цікавлять здобувачів.

    Дискусійний відкритий мікрофон «Зворотній зв'язок» з керівництвом Університету, з приводу накопичених, невирішених, важливих питань стосовно освітнього процесу у ЛугНАУ! Форма проведення: питання-відповідь.

    У разі накопичення питань звертайтесь до ради студентського самоврядування, вони за потреби організують наступну зустріч студентської спільноти з адміністрацією Університету. Або пишіть до «Скриньки ідей». Чекаємо розумних відкритих питань!!

    Бажаємо усім здоров’я, критичного мислення і гарного настрою!

  • Вільний простір для спілкування «Освітнє кафе»

2) Культурно-естетичний та творчий розвиток студентів

3) Патріотичне виховання

Державні свята та історичні події

День Соборності України

22 січня, українці відзначають важливу подію своєї історії, що ствердила одвічне прагнення до єдності нашого народу, – День Соборності України.

Кожен із нас це яскрава неповторна особистість, проте разом ми народ, що має спільну мету – процвітання соборної незалежної демократичної могутньої України. Тож єднаймо наші зусилля заради успішного майбутнього нашого та наших нащадків. Нехай у ваших серцях живе віра одне в одного та любов до рідної землі!

У День Соборності України, Центр патріотичного та культурно-естетичного розвитку студентів ЛНАУ запросив освітянську спільноту взяти участь у вікторині: «Моя Україна!». Питання з’являлися протягом дня на офіційних сторінках Університету в соціальних мережах:

Отже, разом ми дізнались про нашу Батьківщину більше та довели, що й так про неї знаємо багато!

Вікторина «Моя Україна!»

Історична довідка:

Стрижнем української державності завжди була єдність. Споконвіків наша країна є об’єктом загарбницьких планів сусідніх держав. Проте український народ невпинно доводить своє прагнення бути в єдності й на полях битв, і на законодавчих засадах. 1918 рік не був винятком. Тоді в січні дві республіки, створені у запалі революційних змін, Українська Народна Республіка та Західноукраїнська Народна Республіка, підписали своєрідний поєднувальний договір. Цей договір увійшов у нашу сучасну історію як «Акт злуки». Його публічне оприлюднення відбулося 22-го січня 1919-го року, нині в цей день відзначаємо День Соборності України. На жаль, подальші події залишили цей акт лише декларацією, але народ ніколи не втрачав надію, адже народ, який втратив надію, просто зникає.

22-го січня 1990-го року мільйони українців вишикувалися в справжній живий ланцюг, що розтягся від Києва до Львова. Вони відзначали День Соборності, День своєї української єдності та свободи.

21-го січня 1999-го року відповідно до Указу Президента України День Соборності був закріплений на законодавчому рівні суверенної держави.

Участь у щорічній акції «Живий ланцюг Соборності України», що присвячена до Дня Соборності України, де учасники символічно об’єднуються. Організаторами акції є Донецький обласний дитячо-молодіжний центр.

Метою живого ланцюга є нагадування про визначну дату в історії української державності та свідчення того, що саме українці є творцями власної держави.

https://lgnau-my.sharepoint.com/:v:/g/personal/s_tsviatkova_lgnau_edu_ua/ETC4NUK-CsRJnJGGg1z5PYEBzpQ_M3W0JXquSbRC5RDgwg?e=MsA0HA

35-і роковини Чорнобильської катастрофи

Видатні постаті України (ювілейний рік)

З метою консолідації та формування історичної свідомості українського народу, збереження національної пам’яті та патріотичного виховання молоді Центр патріотичного та культурно естетичного розвитку студентів започатковує просвітницьку кампанію: «Видатні постаті України (ювілейний рік)», приурочену до 100-річчя ЛНАУ. Стежте за випусками цієї кампанії на офіційних сторінках Університету в соціальних мережах і дізнаєтеся багато цікавого про видатних особистостей українського державотворення, визначних українських учених, педагогів, спортсменів, військових, підприємців, провідних діячів культури, мистецтв, а також духовних провідників українського народу. Адже нам, українцям, є ким пишатися та є на кого рівнятися.
Сергій Тимошенко

Леся Українка

Христина Алчевська

Віртуальні подорожі – Подорожуй Україною

4) Волонтерство

 5)  Розвиток сприятливого освітнього середовища, формування комфортного психологічного мікроклімату в Університеті

  • Корпоративна культура університету (підписання Декларації про дотримання Кодексу корпоративної культури)
    У жовтні  відбувся онлайн захід, присвячений корпоративній культурі як основному чиннику створення позитивного іміджу ззовні та сприятливої психологічної атмосфери усередині організації.
    Присутні долучилися до онлайн опитування щодо важливості цього поняття та виділили найголовніші, на їхню думку, принципи корпоративної культури. Доповідачі розповіли про місію, візію, цінності нашого університету, про Кодекс корпоративної культури та його головні норми. Також розповіли про корпоративну культуру комерційних організацій та європейських університетів. Запропоноване для перегляду відео наочно продемонструвало важливість ефективної культури для успіху кожного члена колективу та організації в цілому.
    Наприкінці всі присутні підписали Декларацію про дотримання Кодексу корпоративної культури. Якщо хтось не зміг долучитися, пропонуємо Вам самостійно ознайомитися з цим поняттям (відео із заходу за цим посиланням: https://lgnau-my.sharepoint.com/:v:/g/personal/s_tsviatkova_lgnau_edu_ua/EajY3eJ14bdLq0VufSroc1QBCywHWlXyRKFpaFadv4Q3TA?e=ssu4cg )та увійти в університетську спільноту ЛНАУ, підписавши Декларацію (за посиланням: https://forms.office.com/Pages/DesignPage.aspx?origin=OfficeDotCom&lang=ru-UA#FormId=g90YDfECLkmSOtL6XHz6pDJXiMdiSjNCsHmLgdzqlLRUMTVYUlFDTThXM01MSkRIUUZSWkZINlE2SC4uКожен із вас є невід’ємною частиною нашої освітньої спільноти! ЛНАУ починається з нас! Відео – “Я це ЛНАУ!”
    Презентація – Система корпоративних цінностей ЛНАУ
  • Платформа порозуміння та взаємодії у ЛугНАУ
    Основна місія діяльності Платформи порозуміння та взаємодії у ЛугНАУ
    Основна місія діяльності Платформи порозуміння та взаємодії у ЛугНАУПсихологічне забезпечення та підвищення ефективності освітньо-виховного процесу засобами практичної психології, захист психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників та інших зацікавлених осіб.Мета платформиСтворення сприятливого психологічного клімату, формування умов, що стимулюють особистісний та професійний зріст, забезпечення психологічної захищеності здобувачів вищої освіти, викладачів і співробітників, підтримка і зміцнення їх психічного та емоційного здоров'я.А також створення умов для формування особистісного саморозвитку та професійної самореалізації всіх споживачів послуг платформи.Принципи роботи:

    • конфіденційність;
    • толерантність;
    • відповідальність;
    • захист інтересів особи;
    • почуття емпатії;
    • партнерські відносини.

     

    Завдання

    1. Підвищення психологічної культури всіх учасників освітньо-виховного процесу у ЗВО.
    2. Сприяння особистісному і професійному становленню здобувачів вищої освіти в процесі навчання.
    3. Забезпечення психологічної допомоги в екстремальних і критичних ситуаціях.
    4. Створення умов для забезпечення творчого розвитку особистості здобувачів вищої освіти, що є основою формування здатності до саморозвитку та самореалізації, їх власної професійної кар'єри.
    5. Виявлення основних проблем учасників освітнього процесу, причин їх виникнення, шляхів і засобів їх вирішення.
    6. Сприяння науково-педагогічному колективу у створенні сприятливого психологічного клімату у ЗВО.

    Основні напрями:

    Психологічний супровід

    Розпочинається на етапі вступу і здійснюється впродовж усього терміну навчання. Він тісно пов'язаний із педагогічним та соціальним супроводом і спрямований на підвищення ефективності навчання за рахунок вирішення психологічних проблем студентів, що заважають пізнавальній діяльності, а також набуття ними навичок, що покращують адаптацію до навчального процесу.

    Платформа забезпечує учасників освітнього процесу сучасними соціально-психологічними знаннями, підвищує їх психологічну компетентність, здійснює психодіагностичну, розвивальну роботу, проводить психологічні консультації та тренінги. Окрім планових тренінгів для здобувачів вищої освіти додатково проводяться тренінги для кураторів груп щодо інноваційних та інтерактивних методів та технологій у виховній роботі під час навчання, а також тренінги за запитом.

    Психологічна діагностика

    Робота за даним напрямом полягає у визначенні індивідуальних особливостей студентів. У результаті психологічної діагностики відбувається задоволення потреб студентів в самопізнанні, стимулювання розвитку особистості студентів, визначення необхідності корекції процесу формування і розвитку особистості студентів.

    Психологічні консультації

    Ця робота полягає в наданні конкретної допомоги студентам, в усвідомленні ними природи труднощів, в аналізі та вирішенні психологічних проблем, пов'язаних з власними психологічними особливостями, що склалися обставинами життя, взаємовідносинами в сім'ї, в колі друзів, у ЗВО, допомога у формуванні нових навичок і прийнятті власних рішень.

    Така робота здійснюється у формі групових та індивідуальних консультацій, також з цією метою центром патріотичного та культурно-естетичного розвитку студентів була створена на сайті університету «Скринька довіри».

    Психологічна профілактика

    У цьому напряму діяльності здійснюється профілактика булінгу, лихослів'я, вживання алкогольних, тютюнових та наркотичних речовин в студентському середовищі, своєчасне попередження про небезпеки, які можуть зруйнувати життя (комп'ютерні ігри, залежність від інтернету, безладні статеві зв'язки і т. д.) Проводиться у формі тренінгів, бесід, індивідуальних консультацій, круглих столів.

    Психологічна освіта

    Під психологічною освітою розуміється підвищення психологічної культури викладацького складу, здобувачів вищої освіти і співробітників (освоєння культури комунікацій, навчання вмінню конструктивного вирішення конфліктних ситуацій тощо). Має форму лекцій, семінарів, бесід, конференцій.

    Психологічна підтримка
    Хто такий психолог?
    Психолог (грец. Ψυχή – душа; λόγος – знання) — це спеціаліст, який має вищу психологічну освіту, займається вивченням проявів, способів і форм організації психічних явищ особистості в різних областях людської діяльності.
    А також допомагає краще зрозуміти себе, свої почуття, свої відчуття, переживання, сумніви.Психолог та психіатр – це різні речі. Психолог працює з нормою, а психіатр – з патологією, тобто лікує хворих.
    Основне завдання психолога?
    Основне завдання психолога: психологічна підтримка та супровід студентів під час їх професійного становлення. Досягнення цього забезпечує індивідуальний підхід.
    З ким працює психолог?
    Психолог працює із здоровими людьми, котрим необхідна допомога в різних життєвих ситуаціях (стосунки з коханою людиною, труднощі у взаємовідносинах, навчанні, непорозуміння з колегами чи однолітками, втрата близьких, з внутрішніми переживаннями, хронічною втомою, проблеми вибору тощо).
    У яких ситуаціях може допомогти психолог?
    Психолог виступає певним дзеркалом, дає людині можливість побачити своє життя, проблеми збоку. Застосувати все те, що може допомогти звести містки між собою і собою, собою і людьми, соціумом. Шляхи вирішення проблем закладені в самій людині, необхідно лише допомогти усвідомити їх.
    Коли потрібно звертатися до психолога?Тематика індивідуальних консультацій зазвичай стосується широкого спектру студентського життя:
    – навчального процесу (питання організації власної навчальної діяльності, розподілу часу, прокрастинації, невпевненості у собі на семінарах, страхів складання екзаменаційної сесії, адаптації до навчання та нового колективу);
    – проблемних міжособистісних взаємин, особливостей міжособистісної комунікації (питання конфліктних відносин з батьками, з однолітками у студентському колективі, з сусідами по кімнаті);
    – стосунки з коханою людиною (самотність, розставання, як будувати стосунки; виступає центральною проблемою юнацького віку: пошук об’єкту кохання, будування та підтримування з ним близьких взаємин;
    – запити, пов’язані зі станом здоров’я, незадоволенням своїм психологічним станом;
    – запити, пов’язані з якостями власної особистості, характером, екзистенційними сенсами;
    – питання профорієнтації.
  • Заходи щодо запобігання та протидії булінгу (цькуванню), та/або будь якому виду насильства в Луганському національному аграрному Університеті
    Положення про запобігання та протидію  булінгу у ЛНАУ
    План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу та/або будь якому виду насильства в Луганському національному аграрному Університеті на 2020-2021 н.р.
    Положення про попередження та протидію сексуальним домаганням у Луганському національному аграрному університеті Кібербулінг! Як уберегтися?!
    podcast stream про домашнє насильство: «ТЕРПІТИ – ЦЕ НЕ ЖИТИ. ТРЕБА ЖИТИ!»

    Булінг…Знаю! Дію!

    Для забезпечення сприятливого морально-психологічного клімату, а також у рамках затвердженого плану заходів щодо запобігання та протидії булінгу та будь-якого виду насильства, в Університеті ведеться активна діяльність: інструктування працівників щодо дій персоналу в разі зіткнення з випадками булінгу та інших видів насильства, перевірена інформаційна доступність правил поведінки та нормативних документів з профілактики булінгу на факультетах/ННІ тощо.

    Куратори академічних груп постійно працюють зі студентською молоддю щодо попередження булінгу в студентському середовищі, проводяться регулярні бесіди щодо форм, причин, заходів запобігання та протидії булінгу та насильства. Зокрема на кожному факультеті/ННІ відбулися кураторські години: «Як запобігти булінгу?»Також для працівників Університету було організовано масове проходження курсу на платформі Prometheus «Протидія та попередження булінгу (цькування) в закладах освіти». По відгукам працівників, які пройшли цей курс та одержали відповідні сертифікати, отримана інформація є дуже корисної як і для працівників закладу освіти, так і для соціально відповідальних громадян – доступна теорія, багато практичних рекомендацій.До заходів із протидії та запобігання булінгу та інших видів насильства активно залучена й студентська молодь. Лідерами студентського самоврядування було організовано та проведено виставку інформаційних плакатів: «Булінг…Не мовчи». Тематична виставка з цієї тематики зроблена й у бібліотеці Університету, куди й зараз можна завітати та ознайомитися з матеріалами.На офіційному сайті Університету є вкладка про запобігання булінгу та будь-якому виду насильства, де можна ознайомитися з нормативними документами та університетськими заходами у рамках цієї діяльності.Також нагадаємо, що в Університеті є «Скринька довіри», куди ви можете звернутися у разі, якщо стали свідком булінгу або зазнали його проявів на собі. Не залишайтеся зі своїми проблемами на самоті!Ми докладаємо максимум зусиль, щоб забезпечити кожному комфортний мікроклімат для роботи й навчання, але в цій діяльності важливий внесок усіх. Тож не залишаймося байдужими до найменших проявів нетолерантного поводження, агресії, навіть прихованої, адже лише спільними зусиллями ми можемо запобігти булінгу та іншим проявам насильства в нашому колективі.  

    «Стоп – насильству!»

     «Чи знаємо ми, як протидіяти насиллю?»

    Головними законодавчо-нормативними документами,  які стосуються протидії домашнього насильства: Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству», Постанова КМУ від 22.08.2018 р. № 658 «Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі», а також «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2021 року.

     Було сформовано університетський план заходів щодо запобігання насильству та формування ненасильницьких моделей поведінки серед молоді.

    Скажімо разом: «СТОП НАСИЛЬСТВУ!»

     

    Презентація – Стоп насиллю!

     

    ІНФОРМАЦІЯ

    щодо дотримання прав дітей під час освітнього процесу

    Відповідно до Закону України «Про охорону дитинства» та Конвенції ООН про права дитини, кожній дитині гарантується право на свободу, особиста недоторканість, захист гідності та найкраще забезпечення її інтересів.

    З метою забезпечення дотримання у освітньому процесі прав дитини інформуємо дітей та батьківську громаду!

    Контактна інформація про керівників, педагогічних працівників, які відповідно до посадових обов’язків, уповноважені оперативно вирішувати питання, що стосуються збереження життя чи здоров’я, а також захисту прав та інтересів дитини (лист МОН від 22.12.2017 № 1/9-707):

    Деканат економічного факультету в.о. декана факультету – Мічківський Сергій Миколайович
    Деканат факультету ветеринарної медицини, біологічних  і харчових технологій в.о. декана факультету – Пархоменко Людмила Миколаївна
    Деканат факультету агрономії та будівництва в.о. факультету – Сопов Дмитро Сергійович
    Навчально-науковий інститут механізації сільського господарства в.о. директора навчально-наукового інституту – Поляков Анатолій Миколайович
    Відділ по роботі з іноземними громадянами Завідувач відділом –

    Сергієнко Сергій Сергійович

    Центр медіації ЛНАУ Керівник – Сергієнко Сергій Сергійович
    Відповідальною особою в ЛНАУ, яка уповноважена негайно реагувати на звернення в напрямку запобігання та протидії домашньому насильству за ознакою статі, було призначено провідного фахівця Центру патріотичного та культурно-естетичного розвитку студентів Цвяткову С. В.

     

     

    Телефонний номер Національної дитячої «гарячої» лінії 0 800 500 225 або 116 111 (для дзвінків з мобільного);

    Телефонний номер кол-центру Міністерства соціальної політики України 1588 з питань запобігання та протидії домашньому насильству, насильству з ознакою статі та насильству стосовно дітей.

6) Майданчик сервісної допомоги

  • Психологічна підтримка (Платформа порозуміння та взаємодії у ЛугНАУ , «Скринька довіри» )
  • ЛНАУ студ. медіа – інформаційна підтримка (соціальні мережі Університету, сторінки факультетів, комунікативний майданчик «Скринька ідей», «Скринька довіри», інстаграм студентської ради, телеграм бот)
  • Консультаційні послуги з правових, профорієнтаційних, інтеграційних питань 
  • Соціальна підтримка
     
    Кейс стипендіального забезпечення
    Адміністрування соціальної нефінансової підтримки

    Про Єдиний квиток для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

    Відповідно до наказу МОНУ № 216 від 19.06.1996 року та інструкції про виготовлення Єдиного квитка для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та правила користування ним, розроблено покрокову інструкцію отримання Єдиного квитка:

    1 – Зібрати пакет документів, що підтверджують статус дитини-сироти або дитини, яка залишилась без піклування батьків: заяву (написану власноруч); копію паспорта громадянина України; копію витягу із Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання; копію свідоцтва про народження; копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків; копію студентського квитка або довідку з місця навчання; копія рішення органу опіки та піклування про надання статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування, або витяг з обліково-статистичної картки дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування; копію свідоцтва про смерть батьків; 2 фотокартки (3х4).

    2 – Пакет документів надати відповідальній особі на факультеті для передачі до Центру патріотичного та культурно-естетичного розвитку, який надає послуги щодо соціальної підтримки студентів.

    3 – За тиждень особисто звернутися до Центру патріотичного та культурно-естетичного розвитку за отриманням Єдиного квитка, поставити свій підпис у журналі обліку видачі.

    4 – Єдиний квиток видається на час навчання в Університеті. По закінченню терміну навчання його треба обов’язково здати.

    З більш детальною інформацією щодо прав та обов’язків володіння Єдиним квитком можна ознайомитися в наказі МОНУ № 216 від 19.06.1996 року.

    наказ МОНУ № 216 від 19.06.1996 року

    Зразок заяви на отримання Єдиного квитка

  • Контакти
    Центр патріотичного та культурно-естетичного розвитку студентів

     

    cult.center@lgnau.edu.ua  
    Комунікативний майданчик «Скринька ідей»

     

    ideabox@lgnau.edu.ua

     

    Посилання на офіційному веб-сайті: http://lgnau.edu.ua/ideas-box/

    Посилання на новини: http://lnau.in.ua/u0ms

    Психологічна підтримка «Скринька довіри»

     

    dovira@lgnau.edu.ua https://lnau.in.ua/?lang=ua

     

    Телеграм бот «LNAU_SS_Bot» @L_N_A_U_bot https://t.me/L_N_A_U_bot
    Інстаграм студентського самоврядування

    rada.lnau

    @rada.lnau https://www.instagram.com/rada.lnau/?hl=ru

7) Супровід студентського самоврядування

  • Портал студенського самоврядування
  • Взаємодія із студентськими ініціативними групами, органами студентського самоврядування (ОСС), сприяння участі виборних представників студентства у роботі колективних органів
  • Укладання Угоди між адміністрацією та Студентською радою щодо забезпечення належних умов для діяльності органів студентського самоврядування
  • Взаємодія між студентським самоврядуванням та адміністрацією Університету
  • Участь студентської спільноти в університетських комісіях/радах
  • Проведення конкурсів студентських проєктів різного спрямування
  • Супровід студентських заходів
English EN Ukrainian UK
Догори