Технічна підтримка

Шановно спільното!

Запущено службу зверненнь з питаннь функціонування ІТ-сервісів в тестовому режимі.

hesk.lgnau.edu.ua

Після проходження за вказаним посиланням ви зможете:

  1. Змінити мову (українська, російська або англійська)
  2. Створити новий тікет (звернення)
  3. Переглянути вже раніше створений тікет

Створити тікет

Для створення нового тікету потрібно обрати категорію, найближчу до вашого питання


Наступний крок – заповнення полів:

      1. Прізвище, ім'я та по-батькові
      2. Електронна пошта (вказувати корпоративну в домені lgnau.edu.ua окрім випадку, коли до неї немає доступу)
      3. Пріорітет (не потрібно зловживати його рівнем):
        • Через годину тестування на Moodle, а доступу до нього немає – високий
        • Немає можливості додати іншу мову на комп'ютер, без якої не дуже зручно працювати – середній
        • Приблизно через тиждень закінчиться синя краска в принтері – низький
      4. Локація
      5. Лаконічна тема тікета
      6. Розгорнутий опис тікету
      7. Файл за необхідністю (наприклад, скріншот)


Після створення тікету можна побачити його ID (ідентифікатор), який знадобиться для подальшої перевірки статусу тікета.

Переглянути тікет

Для перегляду статусу тікета потрібно ввести отриманий раніше ID та адрес електронної пошти, який було вказано при створенні тікета або, у випадку відсутності ID тікета, обрати пункт “Забули ідентифікатор відстеження”


При перегляді тікета можливо:

  1. Додати уточнюючий коментар з можливістю вкладення файлів
  2. Подивитись статус
  3. Позначити тікет закритим самостійно, якщо питання вже неактуальне
  4. Подивитись дата/час створення та останніх змін
  5. Переглянути ПІБ останнього коментатора (автор тікета або представник технічної підтримки)


В тому випадку, якщо ID тікета немає, необхідно у відповідному полі ввести ту поштову адресу, яку було вказано при створенні тікету

English EN Ukrainian UK
Догори