14-15 листопада у Краматорську відбувся захід щодо кращих практик Центрів розвитку кар'єри, метою якого було залучення педагогічних працівників ЗВО та ПТО Донецької та Луганської областей до обговорення організації діяльності подібних центрів. Луганський національний аграрний університет, вбачаючи цікаві перспективи у поширенні цієї ідеї, узяв у ньому активну участь.
Під час зустрічі для представників української академічної спільноти презентували досвід Королівства Марокко як моделі позитивної реалізації ідеї центрів розвитку кар'єри. Зокрема, там персонал центру має необхідний інструментарій для якісного аналізу ринку праці, активної взаємодії з молоддю, у тому числі з функціональним використанням онлайн-сервісів та інтернет ресурсів. У результаті такої діяльності працевлаштовується більше 60 % користувачів послуг. Спираючись на досягнення цієї країни, серед учасників заходу була проведена групова робота щодо кейсу: «Підготовка персоналу ЦРК». Це дало можливість виявити наявні проблеми, шляхи їх вирішення та й, взагалі, оцінити цю інноваційну освітню пропозицію.Діяльність цих центрів передбачає постійну організацію таких заходів, як Ярмарки вакансій, Кар'єрні сходинки, семінари, тренінги, а також активну співпрацю із місцевими центрами зайнятості. Таким чином, ЦРК – не лише дієвий інструмент працевлаштування, а й робоча модель профорієнтації, розвитку підприємницьких здібностей та й у цілому підвищення конкурентоспроможності кожного.
Після майстер-класу «Брендінг ЦКР та його діяльність» учасниками заходу також було розроблено модель центру розвитку кар'єри для ЗВО, із врахуванням важливості створення корпоративного стилю, розробки власного логотипу у правовому руслі щодо інтелектуальної власності.
Таким чином, це був інтерактивний захід, під час якого всі учасники ознайомилися з попереднім досвідом функціонування ЦРК, а також окреслили проблеми та перспективи дієвої моделі взаємодії навчальних закладів та виробничих підприємств. Було наголошено на тому, що наразі головною проблемою є недостатня залученість підприємств до процесу навчальної підготовки майбутнього фахівця. Починатися ця залученість повинна з активної, безпосередньої участі в розробці навчальних планів.
Одним словом, Луганський національний аграрний університет активно зацікавлений у розвитку цієї ідеї на практиці та буде плідно працювати в цьому руслі й надалі.