Стратегія розвитку
Установчі документи
Наглядова рада
- Положення про Наглядову раду
- Відповідно до Наказів Міністерства освіти і науки України №392 від 26.03.2019 р. та №834 від 18.06.2019 р. затверджено склад Наглядової ради Луганського національного аграрного університету:
- Лішик Ольга Петрівна (Голова);
- Марков Руслан Валентинович (Заступник голови);
- Ткачова Тетяна Миколаївна (Секретар);
- Носок Віталій Йосипович;
- Стецюк Юрій Вікторович;
- Хлякін Сергій Анатолійович;
- Поскрякова Тетяна Миколаївна;
- Артюшенко Володимир Іванович;
- Положухно Данило Володимирович;
- Богун Марина Віталіївна;
- Горобець Артем Вікторович.
Ректорат
- Положення про ректорат
- Склад ректорату
Ректорат
Луганського національного аграрного університету
Подольський Ростислав Юрійович
в.о. ректора університету Мартинець Лілія Асхатівна
перший проректор Кирпичова Ірина Валентинівна
проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи Любімов Іван Миколайович
проректор з науково-педагогічної та адміністративно-господарської роботи Хорова Олена Олександрівна
головний бухгалтер Григоренко Олена Валентинівна
помічник ректора Мічківський Сергій Миколайович
в.о. декана економічного факультету Пархоменко Людмила Іванівна
в.о. декана факультету ветеринарної медицини, біологічних і харчових технологій Поляков Анатолій Миколайович
директор ННІ механізації сільського господарства Сопов Дмитро Сергійович
в.о. декана факультету агрономії та будівництва Гура Максим Олегович
студент економічного факультету
Правила внутрішнього трудового розпорядку
Звіти
- Звіт В.о ректора Брагінця Миколи Володимировича. Діяльність за 2017 рік
- Річний звіт про виконання критеріїв надання та підтвердження статусу національного 2017
- Звіт виконуючого обов'язки ректора Подольского Ростислава Юрійовича про роботу колективу університету за 2018 рік та перспективи розвитку
- Річний звіт про виконання критеріїв надання та підтвердження статусу національного 2019
- Звіт виконуючого обов'язки ректора Подольского Ростислава Юрійовича про роботу колективу університету за 2019 рік та перспективні завдання розвитку
- Звіт закладу вищої освіти на початок 2020/2021 навчального року – денна (2-3 НК)
- Звіт закладу вищої освіти на початок 2020/2021 навчального року – заочна (2-3 НК)
- ЗВІТ в.о. ректора ЛугНАУ Подольського Ростислава Юрійовича про роботу колективу Університету за період 01.01.2020–31.12.2020 рр. та перспективні завдання розвитку
Положення про структурні підрозділи університету
-
- Положення про відокремлені структурні підрозділи
- Положенняро відділ електронного документування, загального контролю та збереженості документів ЛугНАУ
- Положення про центр якості, професійної адаптації та консалтингу
- Положення про центр патріотичного та культурно-естетичного розвитку студентів
- Положення про відділ по роботі з іноземними громадянами
- Типове положення про деканат факультету
- Положення про кафедру
- Положення про факультет
- Положення про економічний факультет
- Положення про факультет агрономії і будівництва
- Положення про факультет ветеринарної медицини, біологічних та харчових технологій
- Положення про аспірантуру та докторантуру
- Положення господарського відділу
- Положення про навчальний відділ
- Положення про відділ кадрів
- Положення про відділ бухгалтерського обліку і звітності
- Положення про відділ безпеки
- Положення про відділ охорони праці
- Положення про бібліотеку
- Положення про загальний відділ
- Положення про юридичний відділ
- Положення про порядок обрання директора відокремленого підрозділу
- Центр сучасних освітніх та інформаційних технологій
- Положення про Центр сучасних освітніх та інформаційних технологій
- Положення про навчально-наукову лабораторію дистанційної освіти та організації інклюзивного освітнього процесу
- Положення про відділ сучасних освітніх та інформаційних технологій
- Положення про інформаційно-аналітичний сектор
- Положення про сектор навчально-методичного супроводу освітньої та наукової діяльності
- Положення про сектор технічного супроводу та впровадження ЄДЕБО
- Положення про відділ працевлаштування та забезпечення формування контингенту студентів
Положення про колегіальні органи Університету
- Положення про конференцію трудового колективу
- Положення про порядок створення та організацію роботи екзаменаційної комісії
- Положення про раду молодих вчених
- Положення про Вчену раду економічного факультету
- Положення про Вчену раду навчально-наукового інститута механізації сільського господарства
- Положення про Вчену раду факультету агрономії та будівництва
- Положення про Вчену раду факультету ветеринарної медицини, біологічних та харчових технологій
- Положення про комісію з питань академічної доброчесності
- Положення про Приймальну комісію
- Положення про апеляційну комісію
- Положення про науково-технічну раду
Документи про організацію та забезпечення якості навчального процесу
- Положення про академічну доброчесність у ЛугНАУ
- Кодекс корпоротивної культури ЛугНАУ
- Положення про професійний розвиток науково-педагогічних і педагогічних працівників
- Положення про систему внутрішнього забеспечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти
- Положення про порядок переведення та поновлення студентів на навчання
- Про порядок і процедуру вирішення конфліктних ситуацій у ЛугНАУ
- Порядок запобігання та врегулювання конфліктіу інтересів
- Положення про практичну підготовку здобувачів освіти аграрних та супутніх спеціальностей у ЛугНАУ, його ВСП
- Положення про порядок та умови обрання здобувачами вищої освіти дисциплін за вибором
- Положення про внутрішню сертифікацію дистанційних курсів
- Положення про індивідуальний навчальний план здобувача вищої освіти
- Положення про матеріальне стимулювання науково-педадгогічних, педагогічних, наукових працівників за наукові досягнення
- Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність
- Положення про практичну підготовку здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти
- Положення про запобігання та протидію булингу
- Положення про організацію інклюзивного навчання
- Порядок супроводу (надання допомоги) осіб з обмеженими фізичними можливостями, інших маломобільних груп населення під час перебування на території (в приміщеннях)
- Положення про раду з якості вищої освіти
- Положення про робочу програму навчальної дисципліни (у новій редакції)
- Про затвердження форми силабусу
- Положення про порядок визнання результатів начання, отриманих у неформальній та/або інформальній освіті
- Положення про проведення навчально-виробничих закордонних практик та стажувань
- Положення про дуальну форму навчання
- Положення про куратора академічної групи
- Положення про організацію освітнього процесу (у новій редакції)
- Положення про організацію та проведення поточного і семестрового контролю результатів навчання
- Положення про переведення студентів на вакантні місця державного замовлення
- Положення про порядок перезарахування навчальних дисциплін та визначення академічної різниці
- Положення про оформлення та видачу академічних довідок
- Положення про проведення практики здобувачів вищої освіти
- Порядок надання студентам графіку індивідуального навчання
- Положення про наукове товариство студентів (слухачів), аспірантів, докторантів і молодих вчених
- Мови освітнього процесу – Українська
- Положення про дистанційне навчання
- Положення про крітерії оцінювання показників рейтингу педагогічних та науково-педагогічних працівників
- Положення про сертифікатні освітні програми
- Положення про порядок підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук
- Порядок проведення атестації здобувачів з використанням дистанційних технологій навчання
- Положення про проєктну, робочу групи освітніх програм та групу забезпечення
- Положення про гарантів освітніх програм
- Положення про попередження та протидію сексуальним домаганням
- Положення про освітні програми (у новій редакції)
- Положення про опитування щодо якості освітньої діяльності
- Положення про організацію інтегрованого навчання осіб з особливими освітніми потребами
Документи щодо надання стипендій
Документи по роботі з персоналом
- Штатний розпис на 2021 р.
- Перелік посад науково-педагогічних працівників науково-педагогічних працівників (відповідно до штатного розпису), призначення на які здійснюється на конкурсних засадахректор університету;
директор навчально-наукового інституту;
директор відокремленого структурного підрозділу;
декан факультету;
завідувач аспірантури;
завідувач кафедри;
професор;
доцент;
старший викладач;
асистент.
- Положення про підвищення кваліфікації та стажування педагогічних і наково-педагогічних працівників
- Положення про конкурсний відбір та призначення на посади наково-педагогічних і педагогічних працівників
- Положення про присвоєння вчених звань науково-педагогічним працівникам
Склад конкурсної комісії
Голова комісії:
Подольський Р. Ю., виконуючий обов’язки ректора
Заступник Голови комісії:
Мартинець Л.А., перший проректор
Члени комісії:
Кирпичова І. В., проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи
Любімов І. М., проректор з адміністративно-господарської роботи;
Сопов Д. С., в. о. директора навчально-наукового інституту будівництва;
Мічківський С. М.,в. о. декана економічного факультету;
Хорова О. О., головний бухгалтер;
Поляков А. М., директор навчально-наукового інституту механізації сільського господарства;
Пархоменко Л.І., в.о. декана факультету ветеринарної медицини, біологічних та харчових технологій;
Возіянова Н. П., начальник відділу кадрів;
Бессмертна Е. А., старший інспектор з кадрів відділу кадрів;
Різниченко І. В., директор центру сучасних освітніх та інформаційних технологій;
Бородачов В. П., директор центру проєктної діяльності та стратегічного розвитку;
Гончарова І. Т., провідний фахівець навчально-наукової лабораторії дистанційної освіти та організації інклюзивного освітнього процесу Центру сучасних освітніх та інформаційних технологій.
Секретар комісії: начальник загального відділу Дрогін Є. О.
Подольський Р. Ю., виконуючий обов’язки ректора
Заступник Голови комісії:
Мартинець Л.А., перший проректор
Члени комісії:
Кирпичова І. В., проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи
Любімов І. М., проректор з адміністративно-господарської роботи;
Сопов Д. С., в. о. директора навчально-наукового інституту будівництва;
Мічківський С. М.,в. о. декана економічного факультету;
Хорова О. О., головний бухгалтер;
Поляков А. М., директор навчально-наукового інституту механізації сільського господарства;
Пархоменко Л.І., в.о. декана факультету ветеринарної медицини, біологічних та харчових технологій;
Возіянова Н. П., начальник відділу кадрів;
Бессмертна Е. А., старший інспектор з кадрів відділу кадрів;
Різниченко І. В., директор центру сучасних освітніх та інформаційних технологій;
Бородачов В. П., директор центру проєктної діяльності та стратегічного розвитку;
Гончарова І. Т., провідний фахівець навчально-наукової лабораторії дистанційної освіти та організації інклюзивного освітнього процесу Центру сучасних освітніх та інформаційних технологій.
Секретар комісії: начальник загального відділу Дрогін Є. О.
Накази Міністерства освіти і науки України
Протоколи засідань Приймальної комісії
- Протокол засідань Приймальної комісії №21 від 30.09.2020
- Протокол засідань Приймальної комісії №20 від 29.09.2020
- Протокол засідань Приймальної комісії №19 від 16.09.2020
- Протокол засідань Приймальної комісії №18 від —————
- Протокол засідань Приймальної комісії №17 від 14.09.2020
- Протокол засідань Приймальної комісії №16 від 11.09.2020
- Протокол засідань Приймальної комісії №15 від 08.09.2020
- Протокол засідань Приймальної комісії №14 від 04.09.2020
- Протокол засідань Приймальної комісії №13 від 22.08.2020
- Протокол засідань Приймальної комісії №12 від 18.08.2020
- Протокол засідань Приймальної комісії №11 від ————-
- Протокол засідань Приймальної комісії №10 від 27.07.2020
- Протокол засідань Приймальної комісії №9 від 26.06.2020
- Протокол засідань Приймальної комісії №8 від 23.06.2020
- Протокол засідань Приймальної комісії №7 від 04.06.2020
- Протокол засідань Приймальної комісії №6 від 21.05.2020
- Протокол засідань Приймальної комісії №5 від 07.05.2020
- Протокол засідань Приймальної комісії №4 від 05.05.2020
- Протокол засідань Приймальної комісії №3 від 27.03.2020
- Протокол засідань Приймальної комісії №2 від 11.03.2020
- Протокол засідань Приймальної комісії №1 від 14.02.2020
Діловодство
- Електронний запит на інформацію
- Запит на інформацію для фізичних осіб
- Запит на інформацію юридичні особи
- Згода на обробку персональних-даних
- Письмовий запит (для об’єднань громадян)
- Інструкція за зверненнями громадян
- Інструкція з діловодства (скан)
- Інструкція з діловодства (для роботи) – потрібен вхід до Office 365
Антикорупційні заходи
- Оновлені методичні рекомендаціїї щодо застосування окремих положень Закону України “Про запобігання коруації” стосовно запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції
- Методичні рекомендації щодо застосування окремих положень Закону України “Про запобігання корупції” стосовно запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції
- Розпорядження Щодо запобігання та протидії корупції
- Положення про уповноважену особу з питань запобігання та виявлення коррупції
- Положення про уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції – нова редакція
- Закон України про запобігання корупції
- Антикорупційна програма
- План заходів з питань протидії проявам корупції на 2021 рік
- План заходів з питань протидії проявам корупції на 2020 рік
- Наказ про заходи з питань запобігання та протидії проявам корупції на 2019 рік
- План заходів з питань протидії проявам корупції на 2018 рік
Виховна робота
- Комплексний перспективний план національно-патріотичного виховання студентів на 2021-2022 навчальний рік
- Комплексний перспективний план національно-патріотичного виховання студентів на 2020-2021 навчальний рік
- Комплексний перспективний план національно-патріотичного виховання студентів на 2019-2020 навчальний рік
Документи що стосуються IT сервісів
- КОМПЛЕКСНИЙ ПЛАН ПАТРІОТИЧНОГО ТА КУЛЬТУРНО-ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ ЛУГАНСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ на 2021-2022 навчальний рік
- Положення про електронний репозитарій
- Положення про використання Єдиної державної бази з питань освіти
- Положення про організацію роботи з інформаційного наповнення та функціонування офіційного веб-сайту
- Регламент роботи структурних підрозділів у соціальних медіа та офційних web-песурсах
- Положення про проведення вступних випробувань з використанням автоматизованих систем
Матеріально-технічне забезпечення
- Перелік матеріальних цінностей, отриманих від бенефеціарів та партнерів
- Відомості про нерухоме державне майно
- Про закріплення державного майна
- Про створення відокремлених підрозділів №397
- Про створення відокремлених підрозділів №434
- Про створення відокремлених підрозділів №583
- Про створення відокремлених підрозділів №600
Проживання в гуртожитках
Охорона праці