Для здобувачів вищої освіти на економічному факультеті діє студентський науковий гурток «Сучасний маркетинг».
Гурток створений з метою:
- Виявлення здібних і талановитих, схильних до науково-дослідної роботи здобувачів вищої освіти економічного факультету;
- Залучення здобувачів вищої освіти економічного факультету до наукової діяльності в галузі маркетингу;
- Набуття здобувачами вищої освіти економічного факультету навичок виконання науково-дослідної роботи;
- Поглиблення знань та розвиток навичок за універсальною та загальною для кожного фахівця економічної галузі маркетинговою компетенцією.
Керівник гуртка – Вікторія Мінакова, старший викладач кафедри економіки підприємства маркетингу та економічної теорії.
Староста гуртка – Даниїл Баранов.
Секретар гуртка – Куценко Ксенія.
Наукові консультанти гуртка:
Мічківський Сергій Миколайович, в.о. декана економічного факультету, доцент, кандидат економічних наук;
Балдик Денис Олександрович, в.о. завідувача кафедри економіки підприємства, маркетингу та економічної теорії, кандидат економічних наук;
Кислюк Любов Вікторівна, доцент, кандидат наук із соціальних комунікацій.
Завданнями діяльності студентського наукового гуртка економічного факультету ЛНАУ «Сучасний маркетинг» є:
- опанування здобувачами вищої освіти основ наукових економічних досліджень;
- поглиблення знань у здобувачів вищої освіти економічного факультету маркетингових компетенцій, підвищення загального рівня освіти;
- розвиток інтересів, обдарованості і здібностей здобувачів вищої освіти економічного факультету до деяких питань науки, техніки тощо;
- формування навичок самостійної творчої роботи;
- залучення здобувачів вищої освіти економічного факультету до роботи з додатковою літературою і періодичними виданнями (українськими і закордонними);
- придбання здобувачів вищої освіти економічного факультету навичок підготовки виступу, доповіді;
- придбання умінь і навичок наукової роботи, проведення аналізу, підготовки практичних рекомендацій;
- вироблення уміння у здобувачів вищої освіти економічного факультету виступати перед аудиторією, правильно поводитися під час дискусії, «круглого столу»;
- підготовка творчих наукових робіт до участі у конференціях, конкурсах та виставках;
- професійна орієнтація здобувачів вищої освіти економічного факультету.
Формами роботи студентського наукового гуртка економічного факультету ЛНАУ «Сучасний маркетинг» є: засідання, тематичні семінари, робота над проектами в малих групах, індивідуальне консультування здобувачів вищої освіти та інші.
ЗАПРОШУЄМО ВСІХ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ТА ВСІХ, ХТО ЦІКАВИТЬСЯ СУЧАСНИМ МАРКЕТИНГОМ!
ДЛЯ УЧАСТІ В ГУРТКУ ЗВЕРТАТИСЬ
ДО МІНАКОВОЇ ВІКТОРІЇ В TEAMS