Відкрита лекція директора регіонального відділу продажів ТОВ “Глобинський м’ясокомбінат” – Руслана Остапенка.

19 квітня 2021 року об 11.50 на економічному факультеті за запрошенням кафедри економіки підприємства, маркетингу та економічної теорії відбулась  відкрита лекція Остапенка Руслана Сергійовича для здобувачів вищої освіти за ОП 076  «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», іншими освітніми програмами Економічного факультету та всіх зацікавлених осіб.

Руслан Остапенко, випускник нашого університету, а нині директор регіонального відділу продажів ТОВ “Глобинський м'ясокомбінат”, провів професійну онлайн лекцію: «Застосування актуальних практик торгівлі продукцією сільськогосподарської переробки серед підприємців Донецької та Луганської областей».

Запрошений лектор поділився з присутніми історією становлення особистої кар’єри в галузі продажів, зазначив як знання та навички отриманні в стінах університету допомогли йому в професійній діяльності, але одночасно підкреслив важливість постійного особистого розвитку і самонавчання.

Протягом лекції присутні отримали практичні рекомендації стосовно торгівлі продукцією сільськогосподарської переробки серед підприємців Донецької та Луганської областей: прості, проте дієві поради про те, від чого залежить успіх в торгівельній діяльності! 

Відповідаючи на численні запитання, Руслан Остапенко розповів про можливості створення конкурентних переваг, особливості ціноутворення на продукцію сільськогосподарської переробки та її успішного позиціонування,  значення діджиталізації на сучасних підприємствах, специфіку маркетингової та рекламної діяльності в галузі.

Присутні змогли дізнатися про рівень професійних і загальних компетенцій, який роботодавці очікують від випускника закладу вищої освіти, у зв’язку з чим частину зустрічі було присвячено обговоренню перспективи удосконалення Освітніх програм для здобувачів вищої освіти економічного факультету на 2021 рік, з урахуванням реалій сучасного бізнесу. З цього приводу запрошений спікер, Руслан Остапенко,  надав слушні рекомендації, одною з яких  є необхідність більш ґрунтовного опанування навичками ринкових досліджень та маркетингової аналітики, сучасними технологіями продажів та методами комунікації із цільовими аудиторіями. Актуальним, на думку спікера, є також вивчення інтернет-маркетингу, сучасних каналів продажу, шляхів формування клієнтського досвіду та лояльності споживачів.

Вдячні Руслану Остапенку за висловлену думку від представника великої компанії, яка сьогодні займає передові позиції в галузі, а також небайдужого випускника нашого університету, який не зважаючи на свою зайнятість, знайшов можливість зустрітися зі здобувачами ЛугНАУ та охоче відповів на усі питання присутніх.   

 

 

 

English EN Ukrainian UK
Догори