10 листопада 2020 року відбулося засідання наукового гуртка: «Сучасний маркетинг» (керівник –старший викладач кафедри економіки підприємства, маркетингу та економічної теорії Вікторія Олександрівна Мінакова).
Під час засідання із числа активних і вмотивованих до наукової діяльності студентів було сформовано склад гуртка, обрано старосту (Баранов Данііл, 4 курс, група МК7) та секретаря (Куценко Ксенія, 4 курс, група МК71). Запланована участь студентів та аспірантів, і вже сформована група учасників, у щорічній науковій конференції «Актуальні проблеми та наукові звершення молоді на початку третього тисячоліття», яка відбудеться у листопаді 2020 року. Крім того ознайомилися з планом роботи гуртка та визначилися з тематикою наступних заходів: напрямки розвитку брендів та кастомізація продукту (за матеріалами креативного агенства Fedoriv), психологія вірусного маркетингу, фішинг - маніпуляція вибором, нейромаркетинг та інші.
На засіданні гуртка була присутня Світлана Миколаївна Лимаренко, відповідальна з впровадження дуальної освіти на факультеті, отже, були порушенні питання щодо дуальної освіти, її можливостей та перспектив. Усі зацікавленні отримали детальну інформацію щодо цієї форми освіти та зразки необхідних документів.
Як бачимо, план роботи наукового гуртка «Сучасний маркетинг» доволі насичений, чекаємо на вагомі результати!