Сьогодні Луганський національний аграрний університет висловлює глибоку вдячність викладацько-студентській групі, у складі: Вікторії Олександрівни Мінакової (старший викладач кафедри економіки підприємства та економічної теорії), Михайла Вікторовича Логвиненка (старший викладач кафедри «Енергетичні засоби»), Анатолія Миколайовича Полякова (доцент, к.т.н., декан факультету механізації сільського господарства), Балашова Іллі Павловича, Шарая Костянтина, Курлова В’ячеслава, Забродського Олександра Васильовича, Дробязко Віталія Вадимовича, Пугачова Андрія Дмитровича. Ця ініціативна викладацько-студентська група написали грант щодо забезпечення освітнього процесу технічними засобами навчання (магнітно-маркерні дошки, фліп-чарти, батагофукціональний пристрій). ЛНАУ безмежно радий допомозі і Благодійного фонду «Право на захист», і фінансовій підтримці УВКБ ООН. Необійшлися б і без фінансової консультації головного бухгалтера університету Наталії Олександрівни Ізотової, і без допомоги завідувача канцелярії Євгена Олександровича Дрогіна у зборі необхідної документації.
А тепер докладніше:
Ініціативність і так винятково ініціативного студентсько-викладацького колективу ЛНАУ з цього навчального року набула шалених обертів. Улітку було зроблено за особисті кошти та власними силами перегородки, чим збільшили кількість аудиторного фонду на 7 кімнат. Та хіба буде новий дім затишним без внутрішнього оздоблення? Від аудиторії вимагається більшого – вона має бути функціональною. У новостворених аудиторіях не було найголовнішого засобу наочності – дошки. Для викладачів технічних дисциплін – це надпроблема. Як пояснити складні математичні формули, схеми та розрахунки на блокноті? До того ж теперішні студенти, які народжуються з гаджетами в руках, подібне сприймають за відгомони палеоліту. Необладнані аудиторія у переміщеному ВНЗ створюють ще й додаткове психологічне навантаження: у Луганську залишилася потужна матеріально-технічна база університету, обладнання, лабораторії. Там є все, тут немає? Ситуацію треба негайно змінювати вирішила ініціативна група, і як результат, – в університеті з’явилися 8 магнітно-маркерних дошок, 2 фліп-чарти та необхідне обладнання.
Магія, ні! Факт на підтвердження, що все в наших руках. Тільки-но з’являється бажання щось змінити на краще, з’являються й можливості. Тож не будьмо сторонніми. Запалюючись позитивними прикладами активних дій наших колег і студентів, працюймо заради зміцнення конкурентоспроможності нашого навчального закладу, заради студентів з Донецької та Луганської областей, заради аграрної науки, заради України та миру!