20 лютого 2017 року в Луганському національному аграрному університеті відбувся майстер-клас для викладачів на тему: «Технологія ефективності роботи зі студентами».
Студентських канікули та навчально-виробничі практики для викладачів ЛНАУ не відпочинок, а час для вдосконалення педагогічної майстерності. До того ж економічний факультет виявив ініціативу поділитися з колегами власним досвідом та методологічними наробками, що й було зроблено на цьому майстер-класі. Саме такий формат цього заходу було обрано не випадково. Ініціаторам хотілося, щоб всі присутні були не просто пасивними слухачами лекції, а мали змогу взяти активну участь у обговоренні.
Провів цей майстер-клас Миколай Миколайович Карпіцький, доктор філософських наук, професор кафедри історико-філософських дисциплін. Лекції професора Карпіцького мають лише схвальні відгуки серед студентів та аспірантів. Завдяки таким викладачам навіть філософські поняття стають простими, як двічі по два. Миколай Миколайович викладає у вищій школі з 1990 року. Тому методики, якими він подівся з колегами, це не суха теорія з підручників із педагогіки, це його власний досвід, його історія помилок та пошуків. Поради, отримані під час майстер-класу, не тільки корисні для молодих викладачів, а й актуальні для переміщеного ВНЗ. Адже дуже складно залишатися неупередженим до студентів, із якими мешкаєш у одному гуртожитку. Практично не можливо тримати баланс і не переходити до моралізаторства, коли тепер ти не просто викладач, а замінюєш батьків, які знаходяться далеко, за блок-постами.
Під час цього заходу було розглянуто значна кількість питань: як викладати в мультинаціональних групах, як виробити спільну мову з аудиторією, як допомогти студентові перейти від заучування до розуміння тощо.Що ж найголовніше для викладача? Постійне самовдосконалення, адже «нове життя нового прагне слова». Бути чесним зі студентом і не змінювати своїх вимог, висунутих на першій лекції, аж до іспиту.
Подібний захід викликав жвавий інтерес у педагогів. Аудиторія була заповнена, виникали запитання, усі охоче залучалися до обговорення. Час промайнув непомітно і наприкінці було лише одне питання: «Коли ж наступна подібна зустріч?». Тож, слід буде організовувати подібні заходи частіше.
Студенти, беріть приклад із викладачів щодо масовості відвідування і знайте, що на вас чекають неперевершені заняття від ваших майстерних педагогів.